שיפוץ ותיקון מעליות

מלאו פרטים או חייגו 03-5595545

    שיפוץ ותיקון מעליות
    חברת "מעליות אקספרס בע"מ" הינה מהחברות המובילות בארץ בייצור, בתכנון, בהתקנת ובשיפוץ מעליות. אנו מציעים שירותי שיפוץ, תיקון ותחזוקת מעליות מכל הסוגים, בין השאר אנו מתמחים בשיפוץ ובתיקון מעליות MRL, חשמליות והידראוליות. ברשותנו ניסיון עשיר בתחום, ידע רב שנצבר לאורך שנות פעילותנו בענף, ציוד מקצועי ומתקדם ושיטות עבודה חדשניות בהתאמה לכל התקנים המחייבים.

    שיפוץ מעליות במחיר הוגן עם אחריות בכתב
    שיפוץ מעליות אינו דבר של מה בכך, כל מעלית המשרתת נאמנה את דיירי הבניין סובלת מבלאי טבעי, מפגמים מכאניים בחלפים שונים, מבעיות חשמל והידראוליקה בהתאם לסוג המעלית ומפגמים הנוצרים עם הזמן. כדי לשפר את איכות החיים ועל מנת להבטיח מעלית תקינה ומתוחזקת היטב וגם מאסתטיקה גבוהה בעקבות קילופי צבע, שריטות, פנלים שהתיישנו, רצפה מוזנחת ודלתות ישנות, מומלץ להזמין בעת הצורך שירותי שיפוץ מעליות מהחברה.

    צוות מקצועי מגיע לבניין שלכם על מנת לבחון מה מחייב שיפוץ וכיצד לשפר את המראה והדקורציה, לאחר מכן אנו מכינים הצעת מחיר לוועד הבית, ולאחר אישור התקציב נקבע מועד כדי לשפץ את המעלית במהירות ובמיומנות, עם הפרעה מינימלית לשגרת החיים של כלל הדיירים בבניין.

    בין השאר, שירותי שיפוץ מעליות כוללים שדרוג מכאני וחשמלי של מכלולי המעלית, לדוגמה החלפת לוח פיקוד ומערכת חשמל, החלפת מכלולי ההרמה לשדרוג חוויית הנסיעה במעלית ולעצירה רכה בין התחנות, החלפת גלגל הינע פגום וכיוצא בזה. בנוסף, שיפוץ מעליות עשוי לכלול החלפת דלתות או צביעה מחדש, שדרוג ועיצוב תא הנוסעים מחדש, לרבות החלפת מראות, ריפודים, מעקות, תאורה, מאווררים וכדומה. כמו כן, מומלץ לכלול בשיפוץ התקנת אמצעי בטיחות חדשים ובקר תדר מתקדם לנסיעה נוחה ולעצירה הדרגתית רכה בין הקומות.

    במהלך שיפוץ המעלית אנו מבצעים בדיקה יסודית כדי לגלות פגמים ולאבחן תקלות קיימות ועתידיות. העבודה מבוצעת על ידי צוות מקצועי הכולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ. כל עבודה מסופקת עם כתב אחריות ואנו מתחייבים לשירות אמין, יעיל ומהיר, לשימוש בחלפים באיכות גבוהה ובהתאם להנחיות היצרן והתקנים המחייבים.

    תיקון מעליות במקצועיות ובמחיר שווה לכל כיס
    מעלית היא מוצר מכאני וחשמלי העשוי להתקלקל מדי פעם, כמו כל מוצר אחר. לחברת "מעליות אקספרס בע"מ" צוות מקצועי, מנוסה ומוסמך המתמחה בשירותי תיקון מעליות. אנו מציעים שירות בפריסה ארצית רחבה, זמינות גבוהה ושירות יעיל ואפקטיבי על מנת לאפשר לכם לשוב לשגרת חייכם במהרה וליהנות ממעלית מתוקנת ובטיחותית, בהתאמה לכל התקנים המחייבים.

    כחלק בלתי נפרד משירותי תיקון מעליות אנו מתחייבים לחלפים איכותיים, חדשים ומקוריים בלבד. בכל עבודה אנו מבצעים בדיקה יסודית על מנת לוודא כי המעלית תקינה ובטיחותית לשימוש. בנוסף, אנו מספקים לוועד הבית תעודת אחריות בכתב על העבודה ועל כל חלק בנפרד.

    להזמנת שירותי שיפוץ ותיקון מעליות התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם!

    חברת "מעליות אקספרס" חברה בהתאחדות התעשיינים בישראל, בעלת רישיון משרד הכלכלה ועובדת ברישיון ופיקוח של מכון התקנים הישראלי.